Kuasa Minda Aplikasi Pelajar














KUASA MINDA APLIKASI PELAJAR

Hukum alam semesta berlaku seperti hukum graviti. Anda tidak di tanya oleh hukum alam, apakah anda ingin gelas yang anda pegang pecah, sebab jika anda lepaskan gelas di tangan anda. Gelas itu akan kena hukum graviti maka ia akan pecah.

Hukum alam akan bekerja secara automatik. Ia tidak akan bertanya kepada anda samada anda suka atau tidak. Apakah anda setuju dengan kesan yang di hasilkan.

Melalui Hukum ini anda menarik apa yang anda fikirkan, jika anda sering fikirkan kebijaksanaan anda akan menarik kecerdasan pelajaran dalam kehidupan anda, jika anda fikir sukar takut gagal dalam pelajaran, maka kegagalan dan kebodohan yang anda tarik dalam kehidupan anda.Berfikir tentang sesuatu yang mendatang kan kecerdasan ini bermakna anda merancang sesuatu dalam minda anda.

Saya berdoa itu kenapa saya mendapat ini.

Pernah atau tidak, anda pernah mendapatkan sesuatu yang luar biasa tanpa anda meminta? Bergitu juga sebaliknya anda juga akan terima sesuatu yang tidak anda sukai. Kuncinya adalah dengan fikiran anda memikir tentang kejayaan anda. Jangan berfokus pada masaalah yang anda hadapi insyaallah “ ucapkan dalam hati dan fikiran anda war-war kan semua yang terjadi dalam hidup anda akan berakhir tidak ada yang kekal melainkan allah”

Latihan untuk merangsang minda untuk kecerdasan:

Latihan ini hanya di lakukan pada waktu subuh sahaja. jika di lakukan pada waktu selain yang saya sebutkan latihan ini menjadi 100% Gagal dan tidak mendapat apa - apa manfaat. Kenapa ? tunggu artikal saya seterusnya bertajuk Kuasa Minda Aplikasi dalam Solat.

1. Selesai solat subuh, anda masih di atas sejadah. releks dan tenang. tarik nafas dan bawa ke pada hujung hidung anda. kemudian lepaskan melalui mulut. 7 x sehingga anda menjadi sangat tenang.

2. Dongakkan kepala anda 45 darjah. memandang atap rumah anda
( sudut pandang anda harus 45 darjah keatas. ) ucapkan dalam hati anda " saat ini apa pun yang saya lihat , saya dengar saya ingat saya faham" kemudian tunduk kan kepala perlahan-lahan. ulangi proses ini sehingga sehingga anda melihat ada kilatan cahaya seperti cahaya matahari atau cahaya putih.


3. Cahaya tersebut seperti screen tv. Jika ini berlaku, ini menandakan neuro cod eletrik yang ada dalam diri anda telah menyentuh pineal gland dan merakam photograf memori.

4. Latihan ini akan membantu anda mengingati segala maklumat yang masuk dalam minda anda dalam bentuk photograf memori dan screen tv. Anda melihat maklumat tersebut dalam bentuk visual ( gambar )

5. ucapan yang anda ucapkan dalam hati anda adalah bersifat

MENJERIT SEKUAT KUATNYA DI DALAM HATI ANDA,PADA YANG ANDA MOHON,LAKUKAN SETIAP KALI ANDA MELAKUKAN LATIHAN INI.
ANDA AKAN MELIHAT HASILNYA SETELAH 6 MINGGU.

UNTUK MEMPERKUAT NEURO KOD ELETRIK DALAM MINDA.
ANDA MEMERLUKAN LATIHAN YANG BERTERUSAN.

ANTARA LATIHAN YANG TERBAIK ADALAH LATIHAN YANG KAMI AJARKAN DALAM KURSUS "KEKUATAN MINDA BAWAH SEDAR ANDA"

Bila anda ada masaalah dalam menjalankan latihan ini sila hubungi aura_menjaro@yahoo.com.

lihat jadual kursus kami.