Kuasa Minda Dan Pembedahan Batin

Sewaktu saya masih kecil dahulu sering kali saya terdengar tentang kemampuan seseorang melakukan hal-hal yang luar biasa termasuklah pembedahan batin atau pembedahan psikik. Semakin saya cuba menggali dan mengkaji tentang kemampuan psikik ini semakin banyak rahsia-rahsianya saya perolehi. Dengan infomasi ini saya mencari dan mendatangi seseorang yang dipercayai mempunyai kemampuan seperti ini .

Kebetulan tidak jauh dari rumah saya di sebuah kampung yang di kenali sebagai kampung cabang tiga kuala terengganu ada seorang yang bernama Pak Awi. Beliau mempunyai kemampuan pembedahan batin ini. Versi ilmu pembedahan batin beliau lebih mirip dengan ilmu debus. Ilmu debus lebih mirip dengan ilmu pertunjukan dan kebatinan masyarakat Banten Indonesia. Terutama sekitar Rangkas Bitung dan pergunungan kaum Baduy.

Versi yang lain saya temui dalam sebuah aliran kebatinan di Cekampek, Sukabumi dan di daerah Kerawang Indonesia. Di Syah Alam dan di sebuah pusat rawatan di Ibu Negara juga menggunakan asas keilmuan kebatinan ini . Berbeza dengan keilmuan dari Melaka menghandalkan kekuatan Visualisasi untuk melakukan pembedahan batin ini. Kesimpulanya Ilmu pembedahan kebatinan ini ada. Cuma versi yang berbeza, ada yang menggunakan Visual ada yang menggunakan bantuan makhluk ghaib untuk menciptakan “rekayasa kejadian” seolah olah berlakunya pembedahan batin ini. ( Saya akan jelaskan dalam penulisan akan datang )

Pada penulisan saya kali ini saya ingin menjelaskan bagai mana pembedahan batin ini di lakukan dalam kacamata minda bawah sedar. Pembedahan batin yang akan di kupas pada hari ini adalah sebuah keilmuan yang di gali dari potensi diri anda sendiri. Sewaktu saya belajar silat sedikit masa lalu. Kami sering terkena tikaman dan luka sewaktu berlatih. Pada satu ketika seorang rakan perguruan terkena golok di bahagian perut ususnya terburai. Dengan selambanya guru saya menutupi luka dan memasukan kembali usus yang terburai. Dari apa yang saya pelajari dari guru tersebut maka saya memahami bagaimana fenomena ini dapat di lakukan dalam 2 sudut pandang. Pertama dalam kaca mata kebatinan yang kedua dalam kacamata Kekuatan Minda bawah sedar. Dalam sudut pandang kebatinan akan saya tulis dalam ruangan keilmuan kebatinan ( tunggu artikal seterusnya.

Pembedahan batin dapat di lakukan dengan berbagai cara: Cara pertama dengan menggunakan ayat Al Quran dan doa ( Jibril mebedah Rasul ).Cara Kedua menggunakan keilmuan Debus Banten, ilmu pancasona dan hijib Akbar. Cara ketiga menggunakan kuasa minda bawah sedar.

Cara penggunaan minda bawah sedar:

1.Pesakit di beri saranan untuk masuk kedalam relaksasi. Dengan cara memegang 2 point ( di Ajar dalam Aura Therapy ) Pada bahagian tertentu untuk memotong komunikasi antara otak dan tubuh manusia. Cara ini memberi kesan untuk menghilangkan rasa takut, menimbulkan keyakinan diri dan menghilangkan kesakitan. Pada tahap ini perawat akan bermain dengan imajinasi pesakit untuk untuk menciptakan suasana tenang pada pesakit.



2.Sentuh 3 point Alpha yang ada pada bahagian tubuh, untuk ancho tahap kesedaranpesakit. Sentuhan pada poin ini menghalang dari pesakit kembali kepada pemikiran beta, yang dapat menghantar pesakit kedalam keadaan normal kembali. Point ini merupakan kunci kejayaan sepanjang pembedahan batin ini kita lakukan.


3.Stril pisau bedah Tanda tempat yg hendak di bedah dengan marker pen.

4.Pembedahan di lakukan dengan cara menikam dan di tetas bahagian yg sakit. Paling penting pembedahan harus di lakukan dengan cara mengikut arah saraf. Jangan memotong bersilang atau berlawanan dengan arah saraf. Urat sekecil apa seboleh bolehnya jangan sampai terputus.

Ketumbuhan yang telah dikeluarkan harus di kuburkan












Kursus Aura Bidadari & Kaji Potensi Dalam Bissnes
akan di adakan
Lokasi :JOHOR ( Kota Tinggi )
Pada: 27.06 2009 ( Sabtu )
masa: 9.00am_5.00pm
Event Organizer Nor Akmaliza
016 2965644 & 012 9642466
Yuran Kursus Rm 150.00
sebarang pertanyaan sila hubungi
aura_menjaro@yahoo.com
( sila buat Pendaftaran Kursus dahulu untuk pengesahan tempat terima kasih Dari Event Organizer )

Kursus AURA THERAPY
akan di adakan
Lokasi :KUALA LUMPUR
(alamat kursus dan peta)
Pada: 28.06 2009 ( Ahad )
masa: 9.00am_5.00pm
Event Organizer Nor Akmaliza
016 2965644 & 012 9642466
Yuran Kursus Rm 475.00
sebarang pertanyaan sila hubungi
aura_menjaro@yahoo.com
( sila buat Pendaftaran Kursus dahulu untuk pengesahan tempat terima kasih Dari Event Organizer )

Bagi Anda Ingin Membawa Program Kami ketempat Anda. Kami sangat mengalu alukanya Sila berhubung dengan Event Organizer Pusat Menjaro 016 2965644 & 012 9642466