Kuasa Minda & Psychotronika

Psychotronika 

"100% menyelesaikan masaalah hypnotis trance"

Hanafi  Hypnotis. C.h.i
Hypnosis Sesuatu keadaan yang menyerupai tidur yang sengaja di lakukan kepada se seorang, dimana mereka memberi respon kepada setiap pertanyaan yang di ajukan kepada mereka. Makna lain yang di berikan oleh pakar Hypnosis kepada kondisi hypnosis.

Hypnosis merupakan satu kondisi di mana perhatian menjadi sangat terfokus sehingga tahap sugestibiti meningkat dengan sangat tinggi.
Hypnosis merupakan sebuah seni komunikasi untuk mempengaruhi seseorang sehingga mengubah tingkat kesedaranya, yang di capai dengan cara menurun gelombang otak.
Hypnosis adalah seni menjelajahi alam bawah sedar manusia.
Hypnosis adalah kondisi kesedaran yang meningkat.
Hypnosis adalah satu kondisi fikiran yang di hasilkan oleh kuasa saranan.

Walau apapun pandangan tentang hypnosis pekara yang paling penting adalah membawa seseorang kedalam Alpha state atau trance state merupakan pekara yang paling utama. Hampir 9 tahun saya bergelumang dalam dunia hypnosis, berbagai manusia dan beranika ragam orang telah saya temui.

Rata- rata  hypnotis sangat terpaku dengan cara pandang barat, sehingga penggunaan Ayat suci Al Quran di larang sama sekali, kononya bertentangan dengan ilmu hypnosis yang mengagungkan falsafah dunia barat. Ada juga yang berpendapat penggunaan ayat suci Al Quran akan membuat Ilmu Hypnosis menjadi Ilmu mistik. Bagi pandangan pribadi saya Al Quran merupakan pintu segala kejayaan dalam kehidupan termasuk Hypnosis.

Saya mempunyai pandangan yang berbeza dalam hypnosis ini. 90% Kejayaan saya melakukan hypnosis adalah menggunakan kekuatan kerohanian dan mengenali titik alpha yang pernah saya pelajari di Psychotronika . Manusia mempunyai 17 titik Alpha yang mana apabila di sentuh akan membuat seseorang itu memasuki kedalam trance state dengan mudah ( tidak sampai 1 minit ).

17 Point ini di gerakan dengan kekuatan kerohanian yang ada di dalam diri manusia. Seberapa sulit pun anda utk memasuki Trance state 17 titik Alpha ini akan membuat anda tercengang dalam dunia hypnosis. Bagi anda yang terlibat dalam dunia Hypnosis ilmu ini merupakan kunci kejayaan anda. Saya tidak bercadang untuk menulis dengan panjang dalam hal ini. Link ini membawa anda mengenali keilmuan Psychotronika yang beraliran Sains Kerohanian Ilmu Psychotronika