Quantum Healing

Quantum Healing merupakan sebuah teknik rawatan khas yang saya ajarkan dalam kelas Kuasa minda bawah sedar, lengkap dengan teori 30% dan Praktikal 70%, Pelajar kami tidak di benarkan keluar dari klass sekiranya teknik ini tidak dapat anda lakukan sehingga berjaya. Apakah yang anda boleh rawat menggunakan teknik Quantum Healing ini. Ini merupakan rawatan "first- aid" atau rawatan kecemasan yang dapat anda gunakan untuk menghilangkan kesakitan " serta-merta".

Otak akan menterjemahkan segala penyakit dan kesanya kepada tubuh kita. Dengan Quantum Healing anda dapat memutuskan komunikasi antara otak dengan organ. Walaupun penyakit masih ada tapi kesan dan rasa sakit akan hilang serta merta, ini merupakan sebuah rawatan kecemasan yang telah saya lakukan pada sebuah kejadian kemalangan jalan raya baru-baru ini. Alhamdulilah beliau sekarang telah menjadi murid saya hasil pertolongan yang telah saya berikan. Begitu juga teknik rawatan insten ini telah saya gunakan dengan bekesan dalam seminar B17 Rawatan Alternatif Kanser.

Quantum Healing akan bekerja dengan efektif dalam menghilangkan trauma dan fobia dalam hitungan minit 10- 30 min dalan satu sesi rawatan, Orang mengamuk, histeria dan kerasukan juga dapat dilumpuhkan energy mereka dengan menggunakan teknik Quantum Healing ini. Dengan penggunaan yang sangat meluas dan bekesan maka teknik ini saya masukan dalam module kursus Kuasa Minda Bawah Sedar.



Bagai mana Quantum Healing ini bekerja

Quantum Healing ini bekerja dengan menggunakan
1. Kekuatan Minda Anda
2.Memanipulasikan Energy Tenaga Dalaman
3. God Spot Fokus
4. Akupinalogy point
5. Power of Intention ( Kekuatan niat )

Kebaikan : Quantum Healing berbanding Sistem rawatan yang lain

  • Mempelajari sistem kesembuhan dan perubahan diri
  • Perubahan pada fizikal yang dapat anda lihat dengan cepat
  • Tidak memerlukan latihan yang khusus
  • Fenomena Quantum Healing ini mudah di ajar dan dipraktikan.
  • Supercharge kepada segala jenis teknik rawatan yg menggunakan Energy.

  • Apabila otak manusia berada dalam gelombang beta, segala energy anda salurkan akan dipesongkan oleh sistem "wave protection system"yang bekerja secara semulaAura Therapy 2 Re_Born2008 Edition yang lebih menjurus kepada rawatan sihir dan gangguan Saka serta makluk Halus .
    teknik ini akan di ajar dengan corak pembelajaran yang penuh dengan keceriaan dan ilmiah, aplikasi dengan lebih meluas terutama penggunaan dalam merawat kerasukan makluk halus dan sihir )

    Gunakan ruangan komen di bawah untuk bertanya soalan dan komen tentang teknik ini. Kami akan memperbaiki segala kelemahan kami berpandukan komen anda semua